Stworzyłam go po to aby dzielić się z Wami moimi pomysłami i przemyśleniami.

Nie jestem pisarką. Nie potrafię pisać. Wiem to. Ale mam coś do powiedzenia i to jest dla mnie najważniejsze.

Jeśli chcesz się o mnie dowiedzieć czegoś więcej wejdź na stronę O mnie.

W kategoriach masz wyróżnione tematy na które najczęściej będę pisać. Jeszcze nic tam nie ma, ale spodziewaj się niesamowitości:)

Jeśli chcesz podjąć ze mną współprace, masz jakiś fajny pomysł lub potrzebujesz porozmawiać wejdź na współpracę lub odwiedź mnie na facebooku i instagramie.

Mam nadzieję, że Ci się spodoba i mnie jeszcze odwiedzisz.

Skomentuj

